Att klä in plåtväskor har blivit en av mina "scrappar passioner"

Hade jag haft en stoor flyttlåda med dessa underbara små plåtväskor så hade jag med all sannolikhet klätt in alla.....

Här har jag iallafall gjort 2 st under juni, det blev Abbe & Ebba som fick en varsin plåtväska....

Abbes är klädd med papper från Heidi Swapp - World Traveler kollektionen. Bokstäver & swirlar är från Tim Holtz grungeboard som jag har embossat. Skruvknapparna är fr YouDo, knippsade bort benen & limmade "hattten" på bla spetsen....det går superbra om man använder favorit limmet Scotch Strong & Precise glue....



plåtväskans baksida....





Sedan till en mer romantisk liten plåtväska....

Ebbas som är klädd med papper från Basic Grey, jag har en klar förkärlek till basic greys papper. Tycker dom är läckra att klä in med....kort & gott. Till denna papperskollektion så finns det ju tillhörande stickers & monogram som jag använde...
Basic Grey har ju börjat ta fram "mönstrade brads" som jag också klippte bort benen på & limmade fast .....



Ååssåå lite närbild på deras fina brads som benen jag klippte bort.......



Ja...jag vet..Ebbe ska också få en plåtväska...frågan är bara hur & vilka papper jag ska ta till honom.....

men håll ut jag kommer säkert på nåt fiffigt till honom...


Må gott så länge allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0