Då har vi skapat lite till....

Min snälla rara mamma fyllde 70 år igår, fast vi firade henne förra helgen på Fjäderholmarna med en god PicNic. Min största bror Anders m familj & lillbrorsan Niklas m sin familj var också med  & pappa förståss....

Man hade ju kameran med sig & givetvis så fotade man ju det mesta.....

Så i torsdags när man kom hem efter jobbet så hade alla fotografier kommit från labbet....å´på lördag så skulle mamma & pappa vara i sin lilla sommarstuga "over the hedge"  så vi skulle ta en liten tårtbit tillsammans...
Men hur i götaland skulle jag hinna med & göra ett litet minialbum till mamma....???....
Vips som det var så kom jag på att hon får en liten låda, dekorerad förståss & en egengjord liten fotoförvarings kuvert utav mej med 70 årsdagens fotografier på allt  &alla ...förutom mej förståss....jag tog ju alla kort!! men å andra sidan så ser hon mej mest av alla syskon.....o:)

Här är iallafall hennes lilla ask med ett gäng fotografier inuti som jag blev rätt nöjd över själv....& så ska mamma ha den hemma själv...hmmm



Insidan kommer här...



Inuti lådan så ligger den hemgjorda fotografiförvaringen...



Lite snett från sidan



Närbild p blommorna & den fina "kristall bradsen"



Papprena kommer från MajaDesign rakt igenom - paula serien - Swirlar, gångjärn; nyckelhål m. nyckel Tim Holtz grungebord som jag duttat m dabbers & embossat m copparfärg..Blommorna är fr Bosskut som jag stansat ut m skrynklat majadesign paula - Fjärilsbradsen kommer från....hm var det creative imaginations (dom kom i fredags till butiken..) Blombradsen i mitten är fr Karen foster som jag haft dels 3D lack ovanpå & sedan dabbrat lite för att få fram krackeleringen...Chalks har jag också använt mej mkt utav....

Sedan har jag gjort 2 st LO - hm..ja det e mina älskade ungar igen....



Kolla in mej - Det är en filt dekoration -YIPEEE som kommer fr prima marketing..såå cool!! har lagt ett prima marketing mönstrat papper bakom bokstäverna så jag fick fram lite effekt...

Nästa LO är på mina strandraggare....=POJKARNA....



Bazzills edge, trollsländor fr youdo, american crafts vinyl stickers som jag färglagt m promarkers...mm mm

Sedan blev det ett grattis kort med nya papper fr Creative Imagination (som jag också gillar väldigt mycket)



Sådärja...nu var mina kreativa dagar arkiverade här på bloggen......

I min familj så har vi framförallt en liten kille som verkligen kan förgylla våra dagar med galna upptåg som igår UNDER middagen...Ebbe skulle bara gå på toan....det tog ett tag så vi hade ju nästan ätit klart....hahaha....blir så full i skratt!!...Då han äntligen kommer tillbaka..........

Så här såg han ut.....O:)


så tokigt..å så blev bilden lite lagd på sidan..men så här är hans liv....inte en tråkig stund med ebbe runt benen...

Nä nu ska jag packa scrapparväskan för det är ScrapClub ikväll i min butik, ska bli så kul att träffa alla igen efter sommaruppehållet & få lite inspiration & få skratta litegrann...

Må gott allihopa  &  kramar från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0