nu skall det uppdateras lite..

Känner Ni också att tiden formligen rusar iväg?? Det är liksom september om 2 dagar...å´ snart börjar man väl med adventsfika....tjohoo liksom, men låt tiden gå fort igen då..då e det snart vår igen....härligt...
Nä nu ska jag sluta snacka om tiden som går....

Jag har varit inne på svensk scrapbooking & förankrat i mej lite inspiration på deras utmaningar. Det är himla härligt när man "kört fast" i sitt skapande....att få en liten kick i rumpan så hjärnhalvan kommer igång igen..

Först ut är en utmaning med namnet Lycka/Lycklig
min älskade dotter fick ju "träffa den stora lyckan i livet" Kärleken så vips blev denna LO till med underbara papper fr vår svenska designer Theresa...



Sedan kommer en annan utmaning med namn - Man ska ha det här, å dom skulle man ha med 7 st knappar, 10 prickar 8i ngn form), 3 olika band, 3 hjärtan eller stjärnor, 2 mönstrade i smma serie....
Då blev det denna med mitt stora hjärta, Ebba...
Som är gjord med Basic Greys Euphoria serie bland annat



den 3.dje utmaningen jag är med i är - Bokstavs utmaningen - man ska kort & gott ha med bokstäver, stora som små eller som jag gjorde..fullt med bokstäver (en bokstavs cardstock fr. Ki memories popculture) & sedan lite bokstavs lek med mina barns namn...recycling på namn..sätter man dom i en cirkel så går bokstäverna i ett...o:) men det blev en sådan här Lo utav detta tema..



Sedan så har jag gjort en utan med en massa "morötter" så det blev en Lo med mig själv, på ålder....detta är skoj om mna tänker efter - hur gammal är man ? eller hur definierar man ålder.....har skrivit lite i journalingen på Lo...hmm tänk efter själva...
Papper kommer från kimberly Poloson, underbara gammeldags gammelgröna, färdig crackelerade & med lite flock



Den sista för denna gång är från lördagen den 9 aug, vi hade varit & grattat min mamma med min syskon & familjer. När vi kom hem så var det så magiskt sken på himlen att man bara var tvu´ngen att fota fr vår balkong...så fint.
Filt dekoration fr prima marketings Viola serie..blomma fr bazzill annars vanlig hederlig cardstock




Det var allt just nu...

Tack för titten & må gott resten utav helgen...kramisar

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Meh....du är ju så kreativ att man dånar. Superfina LO allihopa. Kul att du tog med dig själv på en.

kram

//Y

2008-08-31 @ 18:57:13
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: Emelie

Älskar allt du gör!

2008-09-07 @ 12:54:29
URL: http://evelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0