Åh...Jag vann...

Ja det e inte klokt men jag fick vinna November utmaningen på Svensk scrapbooking - Temat var Sött & Tufft och man fick göra 2 st Lo´n som var separata....

Här är dom - den söta..



och här är den 2:a - den tuffa



Denna sista Lo´n så älskar jag dessa bilder på (här) Ebbe fast det finns underbara kort på Abbe &  Ebba också....Så roligt när man har fått dom på bild när dom är ganska naturliga trots att man fotar hela tiden....

Må gott nu skall jag altra en vinlåda.....

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis än en gång.

Denna vinlåda hoppas jag att man får se...den var ju görläcker redan innan...!!!

Stor kram och ha en skön dag

//Sara

2008-12-09 @ 08:43:43
URL: http://trollmor.chorells.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0