Skapat m My Minds Eye ..... å´lite annat

My minds eye med många hjärtan & kärlek....dom är såå fina dessa papper....

Blev så inspirerad när jag var förbi butiken på juldagen & fiskade upp några...
Så det blev på mina 3 lärkvingar, förståss







Bilderna blev något bleka, färger är lite mer klara i verkligeheten.....

Gjorde även klart en klocka från Kaiser Craft på lördagen då grannen Sophia anordnade en lite pysselträff för mycket pysselsugna vänner...tack Sophia!!




Nä nu skall jag försöka fortsätta jobba, det låter som kunder i trappen....

Må gott så länge

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhhh vad nyfiken jag blir nu....kommer nog imorgon...hihi!!! Saknar dig.

kramkram

2008-12-29 @ 15:40:46
URL: http://trollmor.chorells.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0