Lite blandade alster som jag gjort den sista tiden...

Ni kanske har sett dessa på lite andra ställen tidigare...typ i min webbshops inspirations kategori...
Men här kommer dom på "nytt"



Min allför underbara Abbe...här har jag använt Basic Greys Eva serie, blommor fr Flora Doodle....Han var så fin i sin Fluga som han fått låna av sin pappa...och när pappan använde den sist kan man fråga sig..inte på dom senaste 10 åren iallafall..o:)



Ebbe "spider" - Hur kan man ha en sån teknisk & motorisk talang som DU, vännen!! Du fick den nog redan i magen då Du for runt som en "tetting" i min mage.....
Basic Greys Archai serie som jag verkligen Älskar skarpt... Maya Road datum Rubons..Flora Doodles foam flower



Dessa 2 killar av 3 killar i mitt liv Älskar jag så otroligt mycket...Ni är Bäst på erat sätt...
Bazzills Dot papper rakt igenom, Primas filtdekoration, Bosskut stansade hjärtan & tag...Dabbers vit färg



Ja..min passion förutom scrap & familjen & sånt är Blommor....det är Harmoni....
Bazzills Dot papper, band fr SaeIl, Diamant fjäril fr Creative Imaginations...



Ett fint & härligt minne från min förmiddag med pojkarna i skogen.
Basic Greys ..hm va hette nu serien...återkommer m det. Tillhörande stickers fr samma serie



MajaDesign papper...hm.. tänk att man alltid vill gå tillbaka & skapa med dessa underbara papper...Här har jag använt mej utav serien - Skördetid
Ebbe min goding är ju så tacksam att fotografera....love U!!



Äppelpojke...MajaDesign igen...skördetid!!
Abbe har klättrat upp i äppelträdet & trivs som fisken i vattnet där....


Sådärja...nu ska jag gå & göra frukost till mina underbara Lärkvingar som ger mej Trygghet i livet!!
Det är bara fantastiskt att få den stora äran i livet & vara en Mamma
Nja visst har vi väl också ett gäng konflikter i hemmet...men hur kul vore det om allt gick smärtfritt dagarna igenom...Nä Gu´ Va Tråkigt!!

Må gott Allihopa....Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny/e.j.m

TACK för adwarden!

Jag blev så glad och berörd och full i skratt när jag läste din förklaring till varför jag skuille få den=)

Har surfat runt på din blogg, vilka fantastisk läckra plåtlådor altrar och vilka snygga lo's.

Gillar framförallt din loveyou to lo. Vilket snyggt typsnitt på rubriken, gillar även "nätet" bakom fotot. Tack för titten=)

2008-10-21 @ 07:51:25
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Underbara lo´s Jag gillar verkligen de två på pojkarna i äppelträdet.

2008-10-21 @ 10:57:03
URL: http://johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0