Jag har ju visst scrappat lite under sommaren....

Lo:n Äntligen frisk och stor & liten har "gamla foton"....2 st datorer hade kraschat för mej  & som tur var så fick jag tummen ur...nja!!....så alla fotografier kunde räddas....
Jag fick sådana flashback när jag såg dom på datorn att man var ju bara tvungen att framkalla alla (nästan iallafall) så nu har jag flera hundra kort när framförallt lillpojken Ebbe var liten, jajaja..mina andra godingar hänger ju med i bara farten....Ja tänk när dom var små!!!
Hahahah, det roliga är ju att det bara är ca 3 år sedan fotografierna togs....

Först ut - Äntligen frisk

Det är en lycko Lo, usch va Ebbe vart sjuk där nere i thailand, jätte svår astma att han hamnade på deras sjukhus i ett par dagar.
En enormt stor eloge till Thailänsk sjukvård rakt igenom...
Det tog ca 30 minuter & då inkluderar jag 15 min i "bath taxi" fr hotellet till att pojken satt i min famn med andningsmasken & ytterligare 45 minuter senare hade vi ett LYX rum.....vilka patient salar!!
Personalen var ju extra goa´ mot Ebbe, han var ju skandinavisk med blågröna stora ögon, lite bebishull, kritvitt hår så vi hade mycket trevlig besök utav dessa mysiga sjuksköterskor som ville sköta om Ebbe....tyvärr så var väl inte Ebbe direkt förtjust i dessa thaitjejer utan skrek mest när han såg dom...han var ju bara drygt 7 månader gammal..




Nästa Lo - Stor & Liten - fotot togs klockan 01.30 då vi skulle flyga hem från thailand......barnen var synnerligen pigga mitt i natten....dom hade ju legat & sovit i taxin upp från Pattaya, ca 3,5 timmars bilfärd så dom känd sig utvilade..dessvärre kunde inte jag & Uffe instämma utan vi var nog rätt slitna vid denna tidpunkt på dygnet...men sen efter ett tag sov vi gott ...
här är iallafall Ebba & Ebbe, här ser man att dom är syskon....Ebbe är drygt 7 månader & Ebba hjärtat ca 6 år



Sådär ja....jag pysslar för fullt just nu men som sagt var så e det lite hemligt än så länge....

Må gott allihopa....//Mian


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Underbara LO!....som vanligt. Tack för att du inspirerar.

//Y

2008-08-14 @ 10:41:44
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0