dagarna går sin gilla gång....

Jag kom på en bra julklapp till mina föräldrar som har allt.....förutom detta!!

Dom tycker det e lite tråkigt att dom sällan får se Layouterna jag gör på deras barnbarn så då gjorde jag ett minialbum till dom med alster från augusti -08 till dom....fiffigt va...dessutom så kan dom förklara lite bättre för sina vänner vad deras dotter gör på dagarna (Att jag säljer scrapsaker & inte bara pysslar som ALLA tycks tro..!?!..haha)





Dessa bilder blev lite oredigerade eftersom jag glömt extrena hårddisken på jobbet där jag har photoshopen..suck!!..o:)
Sedan visar jag bara 2 st insidor, det är typ så här på varje sida med mina LO´s....

Min söta lilla Ebbe gjorde ett litet studiebesök på min scrapparstol framför MITT scrapparbord idag på morgonen. Han skulle göra ett likadant minialbum för det var såå fiint, mamma.
- Du gör verkligen Vackra saker, mamma!!
  Det är så underbara "lillgamla" ord som haglar ur dennes mun ofta numera att jag mååste skriva ner dom!!
Men iallafall så lyckades han nästan tömma en hel limflaska!!!!
Aj Aj sa jag, det var verkligen inte bra det här, Ebbe!!
Förlåt, Mamma, det var inte meningen.....sa Ebbe sådär ledsamt & vickar huvudet på sne & gör en "luft puss" mot mej & samtidgt säger...Du är söt, Mamma!!!
Det är liksom det här som är väldigt jobbigt...man kan ju inget annat än bara gå fram & krama pojken & säga att man älskar honom....
Såhär såg han ut då....man smäälter...



Denna blick!!

Måtte han inte krossa alltför många flickhjärtan i framtiden...måste nog börja prata med honom efter julhelgen...o:)

Må gott allihopa nu skall familjen iväg till kyrkan, det är den årliga "barn julkrubban" med fikat efteråt. Vi gjort detta i 8 år nu så det är dumt att bryta denna tradition..
Javisst ja, sedan har vi ju uppesittar kvällen i butiken ikväll....var tänkt att jag skulle fixa med julklappsadresser men nu har jag lite fina kort på bla Ebbe som jag MÅSTE scrappa.....

Kram till Er alla på 4:e Advent

//Mian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0