Jag har skapat med vinsten..

Jag fick den stora glädjen att få vinna November utmaningen på Svensk Scrapbooking och fick ett par dagar hem ett vinst kit..

Papper fr MME och lite dekorationer fr Kaiser, punchinella, filtbård mm mm

Detta blev till en stor utmaning för jag hade aldrig tänkt köpa dessa papper, lite för färgglada för min personliga smak men men så här vart dom 2 ..



alfabetet är egna thickers fr American crafts...



En himla härlig & somrig Lo...Tack pappa för att du hade en röd tröja på dej...o:)

Må gott så länge & kram

Kommentarer
Postat av: Jenny/e.j.m

GRATTIS till vinsten!

Dina vinnande layouter var såååå läckra!

Vilka snygga lo's du har gjort med vinsten=)

Gillar framförallt lo'n med pojken och fyrhjulingen.

Jätte tuff!



Ha en trevlig Jul!

Kram

Jenny/e.j.m

2008-12-16 @ 07:54:29
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Mmmm, vilka fina layouter. Håller med...din pappa kan verkligen matcha papper...fniss!

Härligt att även du kan få utmaningar ibland...kramkram

2008-12-17 @ 08:28:15
URL: http://trollmor.chorells.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0