Jaha då var det dags igen för lite alster..

Nu ska vi se först ut är en vinlåda som jag fick måånga år sedan, den e ju fin men nu när man scrappar  kan man ju göra den finare..o:)



å så lite från sidan...



å så orginalförpackningen..hm..kan man misslyckas...??



Sedan har jag äntligen fått ner Ebba på en Lo, Denna tjej gör ju allt för att inte visa sej numera så de e såå svårt att fota henne numera..



Sedan har jag ju gjort en massa andra saker som lite burkar & minialbum...here they comes



Barnens kommande minnen från den stundande julen som kommer m elefant kliv..känns det som.



Ebba..min rara tjej..har fått ett litet minialbum om sig själv..ni får bara se framsidan för det e många sidor...finns i butiken..o:)



sedan har jag gjort ett minialbum (clear) om vår familje dag 8 april...detta datum har vi gift oss på + att alla barnen är döpta denna dag också...har liksom rationaliserat ihop en massa "viktiga" datum till ett.



Ja...inte ofta man har klänning & klackskor på sig numera..hm..ett fall kanske för TV4:as "bröllopsprogram" att man gått in i slentrian med hela familje livet...fast det gäller ju inte oss eftersom har man mina familje medlemmar så blir det aldrig slentrian...o:) asgarv*...



samt en sida utav hela veckan kommer här...



För andra gången är jag ute i ruskigt god tid..detta är tänkt till -Alla hjärtans dag - Ett minialbum - endag i veckan små tänkvärda ord om kärlek.... - Tillägnat min rara Uffe. Den här texten tycker jag såå mycket om!!
Tycker ni att första bilden är oskarp så tyck inte det för det är nog era ögon som börjar bli gamla...o:)..eller..



Hoppsan sa..nu blev det jul igen, denna gillar jag också väldigt mycket....



Så har vi målat med lite av allt möjligt här..lite pro markers, tinkering vattenfärger & polychromos pennor...Faktiskt riktigt nöjd eftersom jag inte gillar att måla, det tar såån lång tid och jag vill ju bli klar såå fort. Gillar även detta kort, dagis foto sedan 2 år tillbaka & ebbe var så sur för att han gillade inte fotografen!! That Is!!

Nä nu skall jag inte uppehålla er längre med en massa tidskrävande tittning/läsning utan återgå nu till Ditt!!

Må gott & kram

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Alla dina grejer är superfina, men jag gillar vinboxen bäst.

Jag har ngt till dig i min blogg.

kram

Ylwa

2008-12-13 @ 13:17:22
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jösses vad grejjer! Hur får du tid och ro till alla fina alster?! Vill så gärna komma och klämma på dina minialbum i butiken.



Hoppas att ni har en mysig helg. :)

Kram

2008-12-14 @ 15:21:21
URL: http://jennym.zuper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0