Lite scrappat....

LITEN TUFFING - Gjord med papper från Kimerly Polosons nya kollektion. Dom har en läcker & diskret krackelerat mönster blandat med övrigt mönster...så fiina. Tyvärr ser man det dåligt på Lo. Dom är dessutom dubbelsidiga & andra sidan är e ibland nästan finare....
Dom Flockade papprena är enkelsidiga.


MIDSOMMAR ABBE - Papprena här kommer ifrån Prima Marketings nya kollektion. Har dessutom använt mej utan Doodle & Geenie, ritade av swirlen & färgla den med gult glitterlim. Fjärile kommer från YouDo´s butterflie/sommar kollektion


IBLAND VILL MAN BARA DRA TILLBAKA TIDEN - Inget mönster papper allas utan bara enfärgat Bazzill papper. Utstansade "swirlar" fr Quickutz rev border. Klockan kommer fr Heidi Swapp. Titel utstansad med Quickutz Biography & American crafts Thickers (TIDEN).


Åh va jag längtar tillbaka till den här tiden, vad det var enkelt med att ha 3 barn då, e ni mitt i småbarns tiden så njuuut!! Kan kanske bero på att man idag har en 4, 51/2 & 9 åring. Det är väl mest dom små som sätter "sprätt" på tillvaron!! Mycket trots & egen utveckling i barnens liv just nu - Jobbigt men snart får man väl luta sig tillbaka & grava åt deras otroligt påhittiga lekar som ibland kan reta gallfeber på dom flesta....o:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjenare! Jar du skaffat en privat blogg, vad roligt! Jag har lagt till dig i min länklista om det är ok? Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2008-08-03 @ 13:19:22
URL: http://pysselnoje.blogspot.com
Postat av: Ylwa

Hej vännen,

Kul att se dig och dina alster här. Vilka härliga LO du gjort!! Lägger upp dig som inspiration på min blogg om det är oki.

Duktigt jobbat med telefonen - men jag är inte förvånad ;) (retas lite)

kram

//Y

2008-08-03 @ 15:09:23
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0