Oh..shit...liksom!!


Hur klantig får man vara..??

Tidigt en morgon förra veckan ((hm..va fort tiden går..) men iallafall så var jag duktigt pysslig på morgonkulan, ja!! klockan 6 på morgonen var jag uppe & lullade i huset & plockade kläder & leksaker....Såå lugnt & skönt, alla 3 barnen sov så sött!!
Jag kastade in kläderna i maskinen efter att ha kollat (nästan alla fickorna) satte på maskinen i 70 grader...

Efter ett tag så undrade jag vart jag lagt telefonen..letade & letade, nu är det så att jag har en otrolig förmåga att lägga min telefon lite överallt på "konstiga" platser där jag befinner mej.
Vi har ett stoort hus så det tar ju ett tag att gå igenom dessa konstiga platser som den eventuellt ligger på...

Oh shit..kan den ha varit i ngn ficka iallfall...tömde maskinen på vatten & drog fram gårdagens brallor...men nej!! Satte på maskinen igen....

Var lite på dåligt humör & när alla mina lärkvingar vaknat & vi var på väg ut i trädgården så passerar man tvättmaskinen & ett synnerligen konstigt ljud dunkade i maskinen....
hm..kan den vara där trots allt??
Öppnade den igen & drog ut alla kläder....ja där låg den  -  alldeles ren & lite löddrig!! Man kan inget annat NU än bara Skratta Högt!! Hur klantig får man lov att vara??

Den ligger fortfarande på tork & jag har fått en liten "klantighets förklaring" utav min stora raring!! Men jag "bollade" tillbaka att de inte e ngn fara på taket....vi har ju ett gäng begagnade telefoner här hemma som jag kan använda!! Det finns ju en "telefon nörd" i familjen (hm..vem kan det vara, Uffe??  o:))

Nåja....grejen är ju den att jag hade sparat en massa telefonnr i den....& ni som vet att "vi" brukar ringa till varandra....Snälla skicka mej ett SMS med erat nr så jag får spara det på sim-kortet & inte i telefonen som jag lyckades göra med alla mina andra nr!!!

må gott så länge så ska jag fortsätta med mina trädgårds projekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0