Vilka är då lärkvingarna??

Mina lärkvingar är mina Barn.
Dom har namnen Ebba, Abbe & Ebbe...

Många har frågat & undrat hur det kommer sig att dom fick dom namnen..- för det är väl jobbigt med såå lika namn säger dom flesta!!
Men det spelar nog ingen roll vilka namn man har på sina barn, man säger nog alltid fel ändå!!
Jag har iallafall hetat både Anders & Niklas när jag var liten i min familj & kan få heta det ibland idag också!!

EBBA kom ju först sedan blev vi med bebis i magen igen & det var faktiskt min Mamma & Pappa som tyckte helt KLART att om det blev en pojk så skulle han ju få heta Abbe (det är ju Ebba baklänges). Mycket riktigt så kom det en ABBE. Vips så blev det en bebis till i magen, nu blev det lite jobbigare..hm tänk om det blev en tjej, vad skulle hon heta isåfall, Bea tyckte vi då men så kom det en kille & det blev förståss EBBE..
Så odramatiskt var detta!!

Här är mina barn, scrappat  & klart

Här är ebba för ett år sedan (2007)
Detta är taget nu i juni på en cowboy fest, Abbe gillade verkligen denna gamla sak (vad det nu heter..)Ebbe som pirat, fick dessa kläder för ett år sedan....stilig kille

Detta är ju min nya egna blogg, denna kommer nog att vara som min dagbok...för har man 3 barn som är rätt olika fast ändå inte...lite olika företag......1 st make som även är pappa till lärkvingarna....ett gäng lastbilar.....ett stort gäng med scrappsaker.....en stor villa med stor trädgård så kan det kanske vara skönt att få lufta sina funderingar här på bloggen...hm va vet jag egentligen, man får väl testa & se hur det blir...

Må gott Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0