Hjäälp...e´det nån´som sett mina dygn???

Men hejsan svejsan...hur kan dagarna bara rusa förbi så himla snabbt..??
Helt plötsligt är det mitten av November fast min "klocka" i kroppen är bara i början av oktober ungefär....

Jag har ju lyckats vara lite kreativ igen...suck..ja jag vet att jag uppdaterar alldeles för sällan & ni som brukar kika in e nog ganska trött på mej....sorry!!
Lovar ska försöka bättra mej!!

Har varit inne på Svensk scrapbooking & blivit inspirerad att göra november utmaningen - Sött/Tufft, 2 st Lo skulle man göra.

Först ut är min Abbe som för 2 år sedan skulle på ett kalas med maskerad - Han skulle absolut vara en prinsessa med Ebbas vackra prinsess dräkt, den var ju såå fiin!

På kalaset sprang han sedan omkring i prinsess dräkten med Liams pistol & svarta långkalsonger & var synnerligen lycklig över tillvaron - Det Ni grabbar....fast då blir ni väl klassade som "transar"...o:)



Sedan har vi den Tuffa Lo
Det är min Ebbe som skulle med familjen på ett Cowboy kalas & var såå lycklig över den...grejjen var att han hade badat hela dagen & inte unnat sig en power-napp så i bilen så somnade han & soov såå gott resten av dygnet till tidigt morgondag...



Sedan fick vi hem skolfotografierna & genast skulle det scrappas för att förhoppningsvis piffa upp dom klassiska fotografierna...



Hahaha..förvånade ....??...ja jag vet att det är majadesign papprena....bara älskar dom sådär jättemycket!!



Ååsåå gillar jag Bazzills dots papper också.....



Det blev en annan favorit också...Julkulorna....
Här har jag bosskut granen som jag stansat ut 4 ggr & limmat ihop, inkido tomtar som jag färglagt & gjort en egen baksida på dom.
Pepparkaksraden kommer fr QK holly giftset - jolly...så söööta.
Sprayat m Mistfärgen Wipped Cream så det blev lite pudersnöaktigt...& frosted lace glitterlim har vi använt också..
Här nedan ser ni baksidan på nissarna



Ja jag vet att det inte är den bästa bilden..jag är ju bara en vanlig människa & ingen fotograf direkt...o:)



Just nu så kom jag inte ihåg om jag lagt ut min FAVVO LO...på min bildsköna Ebbe som har en synnerligen mjuk sida iallt han tar för sig....har inga problem med att sätta på sig "tjejfärger" heller....
Fast han är inte så himla go när han skallÖveraska mej med att koka kaffe eller nåt annat han inte klarar av själv...lovar att köket kan se väl "använt ut"...så att säga lite milt uttryckt...o:)
Säg bara till om Ni har det lite väl lugnt hemma nångån...han kanske vill besöka er..o:)

Jaha...har lite andra halvroliga grejor på G men dom får ni väl se nästa gång jag uppdaterar...

må gott allihopa & kram

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Tack för demon på mässan och att jag kunde boka en, jag är så nöjd med min nya älskling "Slice".

Vilka läckra lo's du har gjort, vilka underbara detaljer!

Din lo med Ebbe som cowboy blev så otroligt fin, vilka läckra färger och tuffa detaljer.

Gillar även de övriga lo'na=)



Må så gott!



//Jenny/e.j.m

2008-11-23 @ 19:16:24
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Sara

hej hoppsan...åkte förbi er igår...men hann krama om din underbara dotter på marknaden innan vi susade vidare.

Jag bara älskar dina tomtebakar...fniss

Ses snart

kramkram Sara

2008-11-24 @ 09:09:50
URL: http://trollmor.chorells.se/#home
Postat av: Jenny med M :p

Hej och TUUUSEN tack!! Vad glad jag blev när jag hittade något annat än fönsterkuvert i min postbox, hihi. Supersöta papper som ska komma till användning under helgen när jag ska ha pysselhelg med en kompis. :)



Jättefina layouter här ovan! Abbe i prinsessklänning är hur söt som helst!



Ha det fint och hoppas att du hittar dina dygn! :)



KRAM

2008-11-24 @ 17:05:34
URL: http://jennym.zuper.se
Postat av: Ylwa

Men du är ju helt fantastisk på att skapa vännen. Hann du bli klar med bröllopsalbumet??

//Y

2008-11-24 @ 17:05:42
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: Sara

En stor kram från oss och en önskan om en trevlig 1:a advent.

kramkram

2008-11-29 @ 16:46:52
URL: http://trollmor.chorells.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0