Jag har gjort KORT....och lite Lo´s oxå...

Trot eller Ej men faktiskt...jag har gjort 8 st julkort samtidigt som Jag & Abbe bakade en jätte god sockerkaka...och allt inom 2 timmar..Det Ni..o:)
Jaha tänker ni då kanske...Hur ser DOM julkorten ut Då??...o:)

Det är såhär....Basic Grey har kommit åter ut med ett kort kit - 8 st julkort blir det - Det är typ "scrappade" julkort & det passar ju mej jag  som inte e såå förtjust i att greja med stämplar & sånt-där-kladdigt....mer än Absolut nödvändigt!!
  Men iallafall så har ju Amerikanarna ganska mycket ord som - Mistletoe, Noel, Joy, Deck the hall...mm mm Och jag då dom typ svensk inte riktigt fattat dessa ord har ju BYTT ut dom med mer svenska ord som God jul, God Helg osv...
Sedan LIDER jag utav en synnerligen OBOTLIG sjukdom...Edgescrapper - influensan...går bara liksom inte över..kan bara inte låta bli min lilla svarta...å dra lite på kanterna...så detta har vi gjort ganska mycket då´ra...fast jag tycker det vart helt okey...

Sedan skulle vi leka fotograf oxå...HAHAHA först ut är ett stämningskort på alla korten, observera att jag jobbat hårt med "kulissen"...o:)



Sedan ett likadant kort fast lite mer ljusare så ni kan se lite bättre hur "duktig" jag varit.....o:)



Såhär har Basic Grey själva gjort sina kort...här har dom inte edgat några kanter & dom ser lite mer "plattta" ut tycker jag...fast smaken är ju som baken..



Förra söndagen så var det julmarknad i Härkeberga så vi gick dit i snön..hm..härligt...
Jag visste redan innan att "Bästa fotografen Ulrica" skulle vara där & fotografera Barn...så kanon tänkte jag..Kan ju tala om att DET INTE var populärt hos Barnen först...så då blev det kort på Uffe & mej sedan med Ebba....Efter lite fika med Varm choklad så hade vi övertalat Ebbe..bara han fick klättra på Gärsgårds staket...Så då blev det iallafall bilder på Ebba & Ebbe..
Abbe ville absolut inte bli fotograferad....snyft*

Men här är Layouterna som jag gjorde igår kväll med underbara papper från Scrappers Choice & Inkidos Betlehem & Juletid papper.



Alltså bara..liksom...Åh vilken bra fotograf Ulrica är...



Lite snett fotograferat ..då ser ni vilken bra fotograf jag är...idag...o:)

Nu ska jag fixa & dona lite med En ADVENTSKALENDER som kommer att bloggas i början utav December på favoriten - Svenskscrapbooking.se -

Må gott så länge...p.s..sockerkakan var jätte good!!

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag kan garantera alla läsare att korten blev jättefina...kom n i butiken får ni se. Sockerkakan däremot...vet jag inget om fniss

Bamsekramar

2008-12-01 @ 19:07:25
URL: http://trollmor.chorells.se/#home
Postat av: ulrica

Korten du skapat med BG's kit var helt fantastiska!! Och layouten med "mina" bilder var kanonfina :o).. det är ALLTID lika roligt när min fotografiska kunskap uppskattas och scrappas!



Varma kramar

Ulrica

2008-12-01 @ 22:24:43
URL: http://ulrica.org
Postat av: Ylwa

Vilka härliga julkort du gjort vännen!! Helt underbara.

Du är en stoooooooor inspirationskälla.

//Y

2008-12-02 @ 17:02:34
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0