Kurs bilder

Jag har äntligen tagit mej i kragen & går nu på en liten enkel Photoshops kurs, försöker hänga me med mitt PS elemnts 5..
Har precis ropat in Photoshop C4 på tradera så nu väntar jag otåligt......

Men har ju försökt göra som Mikaela gör omförvandlat till elements & det går ganska bra....man kan tyvärr inte riktigt ta fram dom färger man riktigt önskar sig....

Här är iallafall lite smakprov på vad jag lyckats med..

Före



..hmm. Va tokigt......den blev liggande fast den är sparad stående...

Efter lite lite redigering...



Före



Efter



Ja detta är roligt, men man måste tänka så mycket såhär i början att det tar ruggigt mycket tid....så scrappandet blir lite lidande.....

Må så gott, nu vet ni att jag pysslar stundtals med mina fotografier också......som är såå roligt!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Nylund

Vad roligt att se att det är fler som lär sig massa nytt av Mikaela.



// Johanna

2009-01-06 @ 16:36:16
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com
Postat av: Sara

Jasså har scrappandet blivit lidande...du sprutar ju ut LO hela tiden...L

Jag gillar bilden å Ebbe...den blev sååå härligt blå.

kramkram

2009-01-08 @ 15:53:51
URL: http://trollmor.chorells.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0