Nä..jag har inte lagt av! Däremot....

...min dator eller rättare sagt canon browser som jag tänkte flytta till mitt externa minne....å.så..blev..det..bara..KRASCH!!!!!!!!

Inga RAW bilder kvar!! Så lätt kan det att bli av med dom så jag har gått & snyftat ett tag......
Så det är därför jag inte har laddat upp nya alster pga av detta för jag får inte in canon browser skivan!!

Men imorgon torsdag så skall min dator få komma till vår Data-doktor som e kanon, han skall dessutom göra den mer för PhotoShop bruk!! Det ser man ju fram emot nu när man blivit LIIITE haj på det!!

Men här är lite att kika på iallfall..



"bara" min Abbe, kortet har jag fixat till i min nya PSC3...



Jaha..Abbe igen....kortet som var jättemörkt & utan lyster har jag fixat till...



Min goa Ebba, skall man scrappa henne numera så får man leta efter gamla kort, detta har jag också fräschat till...



Hmm..jag tror att jag fick en kraftig darrning i klick ögonblicket!! Ja bilden är suddig & jag som är så stolt över att kortet blev bra efter lite redigering..



Ebbe min lilla stjärna...äter snö som vanligt!! Detta kort har jag också redigerat så när man tittar på det så kan man se kristallerna i snön...såå coolt. Tänk va man kan göra med PS!!



Grattis till mej själv igen då...DARRIGHET!!! är det nån typ utav sjukdom eller??!!?? men detta kort är jag riktigt lycklig över, kortet i sin bas var riktigt kass, taget i motljus men nu ser man iallafall vem som jag fotat...





Jag skall ha en liten inspirationskurs / altered i scrapbooking snart så det är detta eller liknande som vi skall göra...tanke på Alla Hjärtans Dag...

Må gott för nu skall jag kolhydrat ladda för morgonens promenad på FORMEX.....

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN!!! Som jag har väntat på uppdatering...L

Underbara LO:er som vanligt....Men de på Abbe...WOW!!! Varma på nå vis. Sen de vintriga Lo:erna blev riktigt knastrigt isiga men ändå varma tack vare bildernas skönheter!!!

Kram på dig

2009-01-15 @ 08:55:18
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Alina

Godmorgon! :) Hoppas du får en fin dag! kramar

2009-01-15 @ 09:00:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0